Facebuilding: construiește chipul visurilor tale în 15 minute pe zi

Facebuilding: construiește chipul visurilor tale în 15 minute pe zi

În timp, pielea feței începe să-și piardă fermitatea și elasticitatea, deoarece există tendința de a se concentra doar pe „pomparea” corpului. Dar fața are nevoie de îngrijire zilnică nu numai cu ajutorul cosmeticelor, ci și cu gimnastică - exerciții speciale. Facebuilding este o metodă eficientă pentru eliminarea ridurilor, oferind tonus și strălucire sănătoasă pielii. Anna Kanyuk, expertă în construirea feței, maestru în sport în gimnastică ritmică și fondatoare a rețelei de studiouri TOPSTRETCHING, vă va spune mai multe despre complexitățile gimnasticii faciale.

Ce este facebuilding-ul?

Facebuilding este un set de exerciții care întărește mușchii, netezește pielea și îți permite să controlezi expresiile faciale. Gimnastica pentru față este o metodă universală de corectare a feței: vă permite să evitați să mergeți la un chirurg plastician și, de asemenea, are proprietăți excelente de ridicare. Cu ajutorul exercițiilor speciale pentru față, pielea devine elastică și tonifiată prin antrenarea mușchilor faciali.

Eficienţă

Datorită unui set special de exerciții, fața devine nu numai mai tonifiată, dar umflarea este îndepărtată după o zi de lucru, iar spasmele musculare se relaxează. În plus, exercițiile sunt atât de variate încât se elimină căderea părții inferioare a feței și a doua bărbie este îndepărtată. Datorită fluxului sanguin crescut, celulele sunt saturate cu oxigen, datorită căruia pielea feței arată sănătoasă și strălucitoare.

La urma urmei, principalul avantaj al facebuildingul-ui este că nu necesită echipamente speciale și nu necesită mult timp: doar 15 minute pe zi de 3 ori pe săptămână vor fi suficiente pentru a face pielea feței frumoasă și sănătoasă.

Facebuilding-ul poate fi început la orice vârstă - cel puțin la 20, cel puțin la 40, cel puțin la 60 de ani. Dacă există probleme cu mimica și ridurile profunde, umflarea, tocitatea pielii, atunci gimnastica facială va oferi cu siguranță un ajutor indispensabil. În câteva săptămâni, pielea va arăta vizibil mai tânără și va spune „mulțumesc” cu aspectul ei. Dar numai printr-un antrenament regulat poți obține rezultate.

Reguli de bază pentru efectuarea exercițiilor

Sunt 10 minute de meditatie pe zi suficiente pentru a te simti mai bine? Te-ar putea interesa si: Sunt 10 minute de meditatie pe zi suficiente pentru a te simti mai bine?

Ca orice sport, facebuilding necesită regularitate. Cea mai bună soluție ar fi să dedicați timp pentru exerciții fizice pe zi timp de 15-20 de minute de mai multe ori pe săptămână sau în fiecare zi.

Pentru a nu afecta mușchii feței, este necesar să se țină cont de tehnica corectă de execuție. Pentru a face acest lucru, formatorii creează cursuri online în care arată pas cu pas toate nuanțele fiecărui element. Antrenamentul trebuie făcut în lumină bună și în fața unei oglinzi.

Facebuilding-ul în combinație cu îngrijirea profesională și alimentația adecvată vă va permite să obțineți rezultate maxime.

Exemple de exerciții

1.Pentru pomeți: în poziție șezând, înclinați capul pe spate și împingeți maxilarul inferior înainte, fixându-l timp de 20 de secunde. Reveniți la poziția inițială. Numărul de repetări este de 20 de ori. A doua bărbie este în curs de pregătire, iar conturul feței devine mai clar.

2.Pentru zona frunții: pune degetele arătătoare chiar deasupra sprâncenelor și apasă ușor pe această zonă, ridică privirea cu ochii ridicând sprâncenele în același timp. Numărul de repetări este de 20 de ori. Ridurile de pe frunte sunt netezite, iar pleoapa proeminentă este corectată.

3.Pentru buze: strângeți buzele între ele, astfel încât cea de sus să acopere dinții de sus, iar cea de jos să acopere rândul inferior de dinți. Și în această poziție, începe să zâmbești timp de 30 de secunde. Pliurile nazolabiale dispar, iar buzele devin pline.

Varietatea exercițiilor este prea mare: elementele sunt capabile să antreneze toți mușchii feței, astfel încât chiar și ovalul începe să se schimbe, aspectul devine mai deschis și buzele mai atractive.

Contraindicatii:

Facebuilding-ul, ca orice metodă de lucru cu mușchii, are anumite contraindicații. Gimnastica pentru fata nu este recomandata pentru plagi deschise, dupa interventii chirurgicale sau resurfacing cu laser, cu imunitate slabita si prezenta racelii.

Merită luat în considerare faptul că gimnastica facială este un antrenament care iubește regularitatea și sârguința pentru a preveni revenirea mușchilor la starea inițială.


0,00 (0 voturi)

Nu sunt Comentarii la Facebuilding: construiește chipul visurilor tale în 15 minute pe zi

Iti place Articolul? Distribuie si prietenilor tai:

×
kMarket