6 exercitii pentru accelerarea metabolismului

Adoptarea unei rutine zilnice de exercitii este esentiala pentru a ne accelera metabolismul si a pierde acele kilograme in plus, in propria casa si fara a fi nevoie sa mergi la o sala de sport.

Lista de exercitii este foarte lunga, dar pe cele mai bune si potrivite le impartasim aici si te asiguram ca daca le faci in fiecare zi si asa cum iti recomandam, vei avea corpul pe care ti-l doresti atat de mult.

Nu uita ca inainte de a face orice tip de exercitiu, oricat de simplu ar parea, trebuie sa te incalzesti in prealabil, pentru ca muschii sa fie in stare buna si sa nu suferi leziuni.

1. Ridica-ti calcaiele

Primul lucru pe care ar trebui sa-l faci este sa stai cu spatele complet drept. Fara sa-ti indoi spatele, ridica-ti calcaiele spre muschii fesieri, de parca ai face jogging, dar fara sa te misti din acelasi punct. Ideea este ca incepeti acest exercitiu incet si cresteti treptat intensitatea.

2. Circuite cu viteza

Pentru acest exercitiu veti avea nevoie de niste conuri mici sau de un alt element pe care il aveti la dispozitie. Trebuie sa existe minim 5 obiecte si trebuie sa le asezi la o distanta adecvata care sa iti permita sa le parcurgi in zig-zag cu viteza. Pentru a adauga dificultate exercitiului si a-l face mult mai eficient, puteti trece pe langa ele si le atingeti si apoi alergati in sens invers.

3. Ridicarea propriei greutati corporale

Acest exercitiu este simplu, dar puternic si pentru a-l face, ai nevoie de un loc cu o suprafata plana. Va trebui sa va intindeti pe podea si sa va ridicati corpul in greutate. Pentru a face acest lucru trebuie sa folositi mainile, complet intinse pe podea, si varful picioarelor. In unele locuri este cunoscut sub numele de a face scanduri. Ideal este sa faci siruri de repetari pe care ar trebui sa le cresti, deoarece creste si forta.

4. Genunchi la piept

Pentru a efectua acest exercitiu, intindeti un mic covoras pe o suprafata plana si intindeti-va pe spate pe podea. Odata ajuns in aceasta pozitie, pune mainile in spatele gatului, impletite, astfel incat sa nu se desprinda. Acum ar trebui sa indoiti genunchii pana cand va ating pieptul. Pentru ca acest exercitiu sa fie eficient, trebuie sa il repeti cel putin un minut. Apoi lasa picioarele si fa cateva atingeri pe abdomen in timp ce te odihnesti cateva minute si apoi incepe o noua sesiune.

Sfaturi de somn pentru persoanele cu diabet de tip 2 Te-ar putea interesa si: Sfaturi de somn pentru persoanele cu diabet de tip 2

5. Sari coarda

Cu siguranta ai practicat acest exercitiu de multe ori in copilarie, doar sub forma de joc, asa ca pentru a-ti aminti putin de copilarie ia o franghie si incepe sa sari cu picioarele impreuna, incercand sa-ti atinga genunchii pieptul. Putin cate putin puteti adauga dificultate si sari mai intai pe un picior si apoi pe celalalt timp de 30 de secunde.

6. Dans

Daca esti unul dintre cei carora le place dansul, acest exercitiu va fi unul dintre preferatele tale, insa trebuie sa dai intensitate miscarilor, pentru ca muschii tai sa lucreze mai mult. Important este sa te misti in continuare si ca muschii tai se contracta in timp ce o faci.

Amintiti-va ca pentru a efectua exercitiile este esential sa aveti perseverenta si sa le repetati in fiecare zi, cu cea mai buna dispozitie posibila si sa beti suficienta apa pentru a va mentine hidratat.

Cu aceste exercitii de accelerare a metabolismului, pierderea grasimilor va fi mai rapida si mai eficienta decat credeai si cel mai bun lucru este ca iti vei mentine corpul sanatos si intr-o conditie fizica buna.

Adoptarea unei rutine zilnice de exercitii este esentiala pentru a ne accelera metabolismul si a pierde acele kilograme in plus, in propria casa si fara a fi nevoie sa mergi la o sala de sport.

Lista de exercitii este foarte lunga, dar pe cele mai bune si potrivite le impartasim aici si te asiguram ca daca le faci in fiecare zi si asa cum iti recomandam, vei avea corpul pe care ti-l doresti atat de mult.

Nu uita ca inainte de a face orice tip de exercitiu, oricat de simplu ar parea, trebuie sa te incalzesti in prealabil, pentru ca muschii sa fie in stare buna si sa nu suferi leziuni.


0,00 (0 voturi)

Nu sunt Comentarii la 6 exercitii pentru accelerarea metabolismului

Iti place Articolul? Distribuie si prietenilor tai:

×
kMarket